後藤 秀孝
http://afg2.blog74.fc2.com/
JAPAN
スポンサーサイト
-------- -- --:--

別窓 | スポンサー広告 | top↑
しあわせって何だっけ
2007-03-22 Thu 16:09
今日はカントリーゴスペルの名曲から。
「THANK YOU LORD FOR YOUR BLESSINGS ON ME」
(主よ、あなたの豊かな恵みに、感謝します)

1. The world looks around me as I struggle along
この世は、私が四苦八苦してなお、貧しい生活に耐えているとき
They say I have nothing, but they are so wrong.
「あなたには、何の希望もない」と無慈悲に切り捨てる
In my heart I'm rejoicing, how I wish they could see
しかしそれは間違いだ。私のこころは喜びで溢れているのだから
Thank You, Lord, for Your blessings on me.
主よ、あなたの豊かな恵みに、感謝します

<CHORUS:>

There's a roof up above me, I've a good place to sleep.
古いが、家もある。寝床は乾いていて、暖かい
There's food on my table, and shoes on my feet.
冷蔵庫に食べ物があるし、靴をはいて外出もできる
You gave me Your love, Lord, and a fine family.
主よ、あなたは私に、掛け値なしの愛を、そして家族をくれた
Thank you, Lord, for Your blessings on me.
主よ、あなたの豊かな恵みに、感謝します


2. I know I'm not wealthy and these clothes are not new,
私はリッチじゃない。この服ももう何年着たやら
I don't have much money, but Lord, I have You,
金がないのは分かってる。でも主よ、私にはあなたがいる
And to me You're all that matters tho' the world may not see.
理解されないかもしれないが、あなたの存在が、私には一番大切だ
Thank you, Lord, for Your blessings on me.
主よ、あなたの豊かな恵みに、感謝します

<CHORUS:>

あなたも「そうだよね…」と言えましたか…?
言えた方は押してくださいね♪↓
人気ブログランキング【ブログの殿堂】 人気blogランキング
スポンサーサイト

別窓 | はじめに | コメント:0 | トラックバック:0 | top↑
<<外見は取り繕えても | キリストの愛を 超多忙なあなたに | 東方で見た星>>
この記事のコメント
コメントの投稿
 

管理者だけに閲覧
 

この記事のトラックバック
| キリストの愛を 超多忙なあなたに |
copyright © 2006 キリストの愛を 超多忙なあなたに all rights reserved. powered by FC2ブログ. template by [ALT DESIGN].
/
