後藤 秀孝
http://afg2.blog74.fc2.com/
JAPAN
スポンサーサイト
-------- -- --:--

別窓 | スポンサー広告 | top↑
神の愛にただ、立ちすくむ
2007-03-10 Sat 01:00
いいゴスペルありました。共有させていただきま~す。

I stand amazed
神の愛にただ、立ちすくむ

I stand amazed in the presence
私はナザレ人、イエス
Of Jesus the Nazarene,
彼の愛にただ、立ちすくむ
And wonder how He could love me,
私のように汚れて、貶(おとし)められた
A sinner, condemned, unclean.
罪人をなぜ、愛することができるのかと

<Refrain>
O how marvelous! How wonderful!
私は喜び謳おう、素晴らしい、彼の愛を
And my song shall ever be:

O how marvelous! O how wonderful!
喜び謳おう、素晴らしい、私の救い主の愛を
Is my Savior’s love for me!

For me it was in the garden
ゲッセマネの園で、イエスは祈った
He prayed: “Not My will, but Thine.”
「わたしの願いでなく、あなたのみこころを…」
He had no tears for His own griefs,
彼には、自分のために流す涙はなく
But sweat drops of blood for mine.
逆に私の涙のために、流した血のしずくのみだった

<Refrain>

In pity angels beheld Him,
天使たちが光とともに、天界から降臨し
And came from the world of light
イエスの回りを取り囲んだ
To comfort Him in the sorrows
あの晩、私が受けるべきだった苦しみを
He bore for my soul that night.
背負ってくれた彼の、こころを慰めるために

<Refrain>

He took my sins and my sorrows,
彼は本当に、私の罪と挫折、後悔を取り上げて
He made them His very own;
それを自分の物のように、受け止めてくれた
He bore the burden to Calvary,
傷ついたからだで、それをカルバリーの丘まで運び上げ
And suffered and died alone.
渇き、苦しんだ後、一人で死んでいった

<Refrain>

When with the ransomed in glory
しかし、彼のその贖いのおかげで
His face I at last shall see,
私は救われた
’Twill be my joy through the ages
いつか彼と会い、喜びを分かち合うその日まで
To sing of His love for me.
私はこの感謝の歌を、歌い続けよう

<Refrain>

あなたも「いい歌詞…」と言えましたか…?
言えた方は押してくださいね♪↓
人気ブログランキング【ブログの殿堂】 人気blogランキング
スポンサーサイト

別窓 | 神さまってどんなかた? | コメント:0 | トラックバック:0 | top↑
<<モールス信号のオペレーター | キリストの愛を 超多忙なあなたに | 地上最強の生物>>
この記事のコメント
コメントの投稿
 

管理者だけに閲覧
 

この記事のトラックバック
| キリストの愛を 超多忙なあなたに |
copyright © 2006 キリストの愛を 超多忙なあなたに all rights reserved. powered by FC2ブログ. template by [ALT DESIGN].
/
